Marketing bouwstenen
Om impact te kunnen maken als organisatie is het belangrijk dat ieder middel dat je gebruikt in lijn is met de organisatiewaarden en uitstraling. Om dit consequent door te kunnen voeren dien je een goed beeld te hebben bij waar je voor staat als organisatie, wat de organisatiecultuur is, wat de gewenste identiteit is en wat de doelen zijn. De bekende Golden Circle van Simon Sinek: Why, How, What is cruciaal in het definiëren van je brand identity.
In een aantal strategiesessies gaan we samen aan de slag. Op basis van een aantal vragen begeleid ik dit traject en werk dit uit in een basisdocument van je organisatie met hierin een duidelijke omschrijving van je organisatie, de missie, visie, kernwaarden en de bouwstenen voor de marketing/communicatie van je organisatie. Een concreet plan waarmee je actief in kan gaan zetten op marketing en communicatie.

Strategy
Copywriting
Door middel van sterke content wordt je verhaal en boodschap geladen. Mijn missie: je organisatie van haver tot gort kennen en vertalen in krachtige tekstuele content.
Online vindbaar
Powerful content is de basis voor de communicatie van je organisatie. Echter zonder vindbaar te zijn, komt je verhaal nooit over. De combinatie tussen storytelling en een goede SEO is van evident belang voor je organisatie.
Online zichtbaar
Het opbouwen van een sterke SEO positie kost tijd en veel energie. Wil je sneller resultaat bepalen in de zoekmachines (of social media) dan is online advertising altijd een mogelijkheid.
Social advertising
Afhankelijk van wat het doel is kies je voor een korte social media advertentie of een langere looptijd. Dit alles bespreken we in een targetplan dat voorafgaand aan de campagne opgesteld wordt.
Waar geloven we in
Missie
Duurzame relaties opbouwen! Jouw organisatie van binnen en buiten kennen en herkennen om als verlengstuk hiervan optimale marketingactiviteiten uit te zetten richting je ideale klant. Zichtbaarheid creëren bij de juiste doelgroep en jouw belofte helder overbrengen. Â
Visie
Dicht bij je hart en waarden blijven wordt gevoeld door je klant. Communicatie die authenticiteit en eerlijkheid uitstraalt zorgt daarom voor duurzame en kwalitatieve relaties met je klanten. Net als persoonlijke relaties wordt ook bij zakelijke relaties op basis van een ‘klik’ gekozen. Zorg dat een klant de ware ik van je organisatie kent.
Waarden
Createxx gelooft in jouw kracht. Eerlijke en no-nonsense sessies zorgen ervoor dat ik een organisatie leer kennen. Ik stel kritische vragen om de basis helder te krijgen, stel ‘domme’ vragen om ook de voor de hand liggende onderwerpen concreet te krijgen en fungeer als spons wanneer je me alle ins- en outs verteld over je organisatie.